איך להתלבש כמו סופיה ריצ'י

איך להתלבש כמו סופיה ריצ'י

האם אתה מעריצה של הסטייל ללא מאמץ של סופיה ריצ'י? האם את מוצאת את גוללת בפיד האינסטגרם והטיקטוק שלה ומייחלת לעצמך שתצליחי להרכיב לעצמך גם מלתחה כמו שלה? ובכן, יש לך מזל! יש לנו את כל המרכיבים על איך להתלבש כמו סופיה ריצ'י, והתוספת שתכניס לך תפנית בעלילה לשדרוג הוא לגמרי ...כובע! 

כובע יכול להקפיץ לך את האאוטפיט מהבייסיק אל הטופ ביותר. 

אז, קחי את הכובע האהוב עליך ובואי נתחיל!


למה כדאי להתלבש כמו סופיה ריצ'י עם כובע?

לפני שנצלול לתוך המדריך, בואו נדבר על למה כדאי לכם לאמץ את הסגנון הנועז הזה. סופיה ריצ'י ידועה בבחירות האופנתיות בסגנון האולד מאני והקלאסי וביכולתה לשלוף ללא מאמץ כל לוק. על ידי שילוב כובע בתלבושת שלך, תוכלי להעלות את הסגנון שלך באופן מיידי ולהפריש ביטחון עצמי. 

 

 

 

  1. אמצי גוונים ניטרליים

סופיה ריצ'י היא מאסטר של גוונים ניטרליים. מבז' לשחור, היא יודעת לטלטל מראה מונוכרומטי שאין כמותו. בחרי בגדים בצבעים ניטרליים כדי ליצור משחק אלגנטי ומתוחכם. ואל תשכח להתאים את הכובע שלך עם התלבושת שלך עבור מגע נוסף של התאמה.

 


  1. שמרי על זה קלאסי

סופיה ריצ'י היא מלכת השיק הקז'ואל. היא משלבת ללא מאמץ נוחות וסטייל בתלבושות היומיומיות שלה. כדי להתאים את עצמך לאווירה הנינוחה שלה, שלבי את הכובע שלך עם חולצה מכופתרת, ג'ינס וכפכפים הוסיפי חגורה כדי לשדרג את התלבושת. זכרי , הקסם הוא להיראות כאילו לא ניסית יותר מדי (גם אם ניסית).


  1. אבזרי בביטחון
שום בגד בהשראת סופיה ריצ'י אינו שלם ללא האביזרים הנכונים. סופיה אוהבת להוסיף טאץ' נוסף למראה שלה , אז אל תפחדי להוסיף פריט אקססוריז כמו משקפי שמש , חגורה , שרשראות , שעון
כמובן בלי יותר מדי עומס , אקססוריז אחד מספיק כדי לשמור על המראה נקי.

. את הבעלים של האאוטפיט שלך 

לבסוף, הצעד החשוב בכדי להתלבש כמו סופיה ריצ'י הוא להיות הבעלים של הגישה שלך ומה שאת לובשת. 

 סופיה משדרת ביטחון עצמי ובטחון עצמי בכל מה שהיא לובשת. 

אז, שימי לך את הכובע שלך, תעמגי זקוף, ותצאי החוצה עם האאוטפיט שלך בגאווה.

זכור, אופנה היא כולה לבטא את עצמך ולהנות, אז אל תפחדי לקחת סיכונים ולהתנסות עם הסגנון שלך.


מקווה שעשיתי לכן קצת סדר בארון :) 
נתראה בבלוג הבא! 
C-YA 
DASHY
Back to blog