איך להתלבש כמו קנדל ג'נר

איך להתלבש כמו קנדל ג'נר


אז אם את רוצה להתלבש כמו קנדל ג'נר? ובכן, הגעת למקום הנכון!
קנדל ידועה בסגנון הקז'ואל שלה, ואחד האקססוריז שהיא אוהבת להוסיף לו הוא כובע. בין אם זה כובע בייסבול או כובע רחב שוליים.

אם באלך להוסיף למלתחה טאץ' של קנדל ג'נר , המשיכי לקרוא את השלבים הבאים: 

  1. מצאי את הכובע המושלם

הצעד הראשון להתלבש כמו קנדל ג'נר הוא למצוא את הכובע המושלם. חפשי כובע שמתאים לסגנון האישי שלך ומשלים את צורת הפנים שלך. קנדל נראית לעתים קרובות עם כובע בייסבול עם לוגו. זכרי המפתח הוא לבחור כובע שגורם לך להרגיש בטוח ונוח.

  1. שמרי על וייב קז'ואל

קנדל היא מלכת הסגנון הקז'ואל, אז כשאתה מתלבש כמוה, שמור על זה נינוח וללא מאמץ. בחרי בבייסיק נוח כמו ג'ינס, חולצות טריקו וסוודרים גדולים במיוחד. שלב אותם עם נעלי ספורט ,מגפונים או נעלי לאופר למראה מגניב ונינוח. הכובע יוסיף את המגע הנוסף הזה של סטייל ויבליט את התלבושת שלך.

  1. התנהלי כלכלית נכון

קנדל ידועה בכך שהיא מערבבת פריטי מעצבים יוקרתיים עם פריטים סבירים יותר. אל תפחדו לבזבז פריט סטייטמנט כמו תיק או נעלי מעצבים, ואז לשלב אותו עם פריטים יותר ידידותיים לתקציב. השילוב הזה של גבוה ונמוך יעניק לבגד שלך את הקצה הזה לקנדל ג'נר מבלי לשבור את הכיס.

  1. אמצי גוונים ניטרליים

קנדל היא חובבת גוונים ניטרליים כמו שחור, לבן, כחול בז' ואפור. אמצי את הצבעים האלה בתלבושת שלך ותני לכובע שלך להיות הפואנטה של הצבע. כובע שחור עם תלבושת לבנה לגמרי או כובע בז' במראה מונוכרומטי יכולים להעלות את הסגנון שלך מיידית ולהעניק לך את האווירה של קנדל ג'נר.


עכשיו, כשיש לך את הטיפים והטריקים להתלבש כמו קנדל ג'נר עם כובע בסגנון קז'ואל, הגיע הזמן להפעיל אותם. תפסי את הכובע האהוב עליכם, ערבבי והתאימי אותו למלתחה שלך:)



Back to blog